• Lietuvių literatūra ir reklama: vartotojų visuomenės poezija
  • Vaitiekūnas, Dainius
  • Mokslinės monografijos
  •  
  • 2014 m.
  • 196 psl.
  • ISBN 978-9955-20-926-3
  • Knyga kietu viršeliu
  • 170 x 240 mm cm
  • 2.5 Eur
  •  
  • Literatūra, kuri siekia vaizduoti šiuolaikinį gyvenimą, nebegali ignoruoti reklamos ir jos reklamuojamų produktų. Monografija pasakoja apie šiuolaikinės lietuvių literatūros ir reklamos susitikimus, kurie ne visada pasibaigia konfliktiškai. Išskiriamos pagrindinės reklamos motyvų panaudojimo literatūroje strategijos, sąsajos su vertybine sakytojo laikysena. Parodoma, kaip šiuolaikinė lietuvių literatūra, pirmiausia poezija, artikuliuoja savo vietą visuomenėje, kaip išsako vartotojų visuomenės kritiką. Tiriant poezijos santykį su reklaminiais pranešimais, ryškėja estetinio ir manipuliacinio teksto skirtumai ir tam tikri jų santykio dėsningumai.
  •  
  • Turinys
  •  

Įveskite ieškomą žodį


Copyright (c), 2007 - 2013 LEU Leidykla